Mitt lilla utrymme här på nätet.

Hej alla!

Nu har jag äntligen tagit mod till mig och hittat mitt lilla utrymme här på nätet där jag kan dela med mig av mina tankar och åsikter om allt mellan himmel och jord.

Det är första gången jag försöker mig på det här med att uttrycka mig i en blogg och jag hoppas att jag kommer att lära mig mycket under resans gång.

Jag har precis kommit hem från Mallorca och nu när jag är hemma igen så önskar jag att jag fortfarande var kvar utomlands. Vädret i Sverige just nu är så konstigt. Idag var det sol, regn, hagel och snö på samma dag, i Maj! Det är en hektisk vecka som det nästan alltid blir efter det att man har varit på semester.

I helgen ska jag träffa kompisar och bara ta det lugnt, kanske gå och se den nya filmen King Arthur då jag älskar fantasy filmer.

Nu blev det inte så mycket skrivet idag men jag är i alla fall igång och hoppas att vi ses snart igen.

/CA

Kommentera

