Red Hot Chili Peppers – Goodbye Angels

Red Hot Chili Peppers som är ett av mina gamla favoritband har precis släppt en ny musikvideo och jag tyckte titeln passade bra till den här bloggen.

Jag glömmer aldrig första gången jag lyssnade på Blood Sugar Sex Magik skivan.

Det var första gången jag hade hört RHCP och jag blev direkt kär i deras funkiga musikstil. Sedan dess så har jag säkert lyssnat på den skivan 1000 gånger!

Den nya skivan verkar OK. Jag har inte lyssnat så mycket på RHCP sedan Californication.

Nu ska jag försöka jobba lite innan dagen är slut.

Sedan bär det hemåt och ikväll ska jag bara ta det lugnt och titta på lite serier på Netflix.

Jag har en massa Suits avsnitt som jag inte har tittat på.

Kul för Meghan Markle som verkar ha hittat en riktig prins att gifta sig med (?).

Annars så är Harvey Specter min absoluta favorit karaktär i serien med Louis Litt som stark tvåa.

You just got Litt up!

/CA

Kommentera

